Saturday, 28 November 2015
Pirmykštis Tikėjimas
Nearly all of the subjects in Professor Mundeign's catalogue are of scientific interest, however there is an anthropological section on magic and magicians. These are not of the benign Harry Potter type, but studies and reviews focusing on the primaeval belief systems and deep superstitions common in the past but certainly not absent in the present. His conclusion were succinctly summarised in his (unedited) notes from the Kaunas Conference: 'Tiek religija ir magija ritualai contenir. Paprastai, yra pripažinimas, kad ritualai ne visada; Greičiau, jis yra tiesiog maniau padidinti norimą rezultatą ateinančiais perduoti tikimybę. Daugelis ritualai, o dėmesys asmeninis bendravimas su dieviškąja ir dvasinio apsivalymo, kiti dažnai ieško "stebuklingų" teigiamus rezultatus, pavyzdžiui, gydomųjų aukso sėkmės mūšyje.
Dauguma augalai turėti turėti aukso turėjo savo praeities kai kurių stebuklinga šamanų tradicijos forma pripažįsta, kad tarpusavio dvasios. Tai gali turėti-buvo taip seniai, kaip liaudies tradicija, kad išmirė su pagrindinių pasaulio religijos sukūrimą, pavyzdžiui, Judaistas, krikščionybės, islamo ar budizmo, arba ji vis dar gali egzistuoti kartu su to pasaulio religijos.
Be to, abu gali būti skirstomi pagal poveikio jie gamina į suvokimo ir medžiagų mainai. Tai yra, ar malda Kai rašybos natūra yra naudojama, ji gali pareikšti apie faktinį jų keičiamas (materialinio) arba į kelią objektas jaučiasi (suvokimo) pasikeitimus. La même malda, nors būti "aušintuvas" galėtų Arba Todėl Tiesą sakant pakelti temperatūrą, arba tiesiog pakeisti temą meldėsi ir jausmas bet kurioje kitoje tikslus temperatūros. Tai nereiškia, kad suvokimas keitimasis nėra "tikra", kaip jis gali būti naudojamas gydant nutirpęs skausmo pojūtį, todėl gijimas imtis lengviau.
However several authorities have picked up a number of inaccuracies in his words.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment